Enviat per: fantasticomusic | febrer 28, 2008

El mugró del ratolí

Un bon dia Apple es fa decidir a renovar de veritat el seu mouse. A la fi, els usuaris de la poma teníem un “botó dret” i una boleta per desplaçar-nos d’a dalt a abaix i de dreta a esquerra. El Mighty Mouse és collonut, la veritat, i el seu mugronet és adictiu. Com a bon mugró, és altament sensible i aviat em vaig adonar que, de nou, Apple havia aconseguit un producte insubstituïble.
Però amb el temps i a mida que vaig anar fent servir el mouse, la boleta va deixar de funcionar. La sol.lució, vaig suposar, era rentar-lo per dintre i buidar-lo de tota la merda i les quantitats immenses de cendre que li havien caigut al damunt amb el temps. Però és clar, com que el Mighty Mouse és super-modern i super-guai no es pot obrir com un mouse qualsevol si no que s’ha de fer una virgueria que Apple ens explica en la seva plana de suport tècnic i que a mi no em funcionava.
Quan ja feia dies que donava per perdut el mugronet del Mighty Mouse i tornava a mourem pel navegador amb immensa paciència arrastrant la barra lateral vaig trobar la solució definitiva de la mà d’aquesta entrada del bloc Bloguras.
La solució és rentar la boleta amb una goma de esborrar…. i funciona!
El ratolí poderós i el seu mugró tornen a estar en forma!

Deixa un comentari

Categories

