Enviat per: fantasticomusic | Setembre 6, 2008

Micro del 15!

Fa uns dies vair decidir comprar un micròfon nou pel Podcast. El que feia servir fins ara estava molt fet pols i feia soroll. Desprès de molt mirar vaig decidir-me pel Røde Podcaster.
Estic molt content amb la compra, realment el micro és molt bo. De fet te tanta qualitat que vaig tenir que limitar via software el seu “range” (ampli de banda?) perquè es sentia massa el soroll del carrer! Un cop limitat funciona perfectament i la veu es sent molt bé i ja no contrasta tant amb el volum de la música. També em feia una mica de por tenir problemes de latència ja que el micro és USB, però en aquest sentit també es comporta i em sento a temps real durant la gravació del podcast.
En definitiva, un micro una mica car per a iniciar-se en el món del podcasting (costa al voltant dels 160 €) però si tens clar que el tema t’agrada i vols donar una qualitat de só a la veu professional te’l recomano.

Per cert, si comenceu de zero amb el Podcast, en Tomàs de mossegalapoma.cat us recomana aquest pac.

Deixa un comentari

Categories

